контрольні заходи у внз
Контрольні заходи включають підсумковий і поточний контроль. Порядок поточного і підсумкового оцінювання знань студентів ВНЗ здійснюється відповідно до Порядку оцінювання знань студентів. Поточний контроль (ПК) застосовується з метою . Підсумковий контроль включає екзамен, диференційований залік, залік і державну атестацію. Екзамен – це форма оцінки підсумкового засвоєння студентами теоретичного і практичного матеріалу з окремої науки (дисципліни), який проводять як контрольний захід у письмовій чи усній формах, за екзаменаційними білетами, складеними за програмою науки (дисципліни) і затвердженими кафедрою.
Контрольні заходи включають поточний контроль, який здійснюється під час проведення практичних, лабораторних та семінарських занять і має на меті перевірку рівня підготовленості студента до виконання конкретної роботи. Форма проведення поточного контролю під час навчальних занять і система оцінювання рівня знань визначаються відповідною кафедрою (предметною або цикловою комісією).
Періодичність і терміни проведення контрольних заходів визначаються навчальними планами (робочими навчальними планами), а форми їх проведення — робочою програмою навчальної дисципліни, У випадку, коли студент навчається за індивідуальним навчальним планом, йому може визначатися окремий графік проведення контрольних заходів.
Контрольні заходи, які проводяться в університеті визначають відповідність рівня набутих студентами знань, умінь та навичок вимогам нормативних документів щодо вищої освіти і забезпечують своєчасне коригування навчального процесу. Використовуються такі види контролю: вхідний, поточний, рубіжний, підсумковий та відстрочений. Вхідний контроль проводиться перед вивченням нового предмету з метою визначення рівня підготовки студентів з дисциплін, які це курс. Вхідний контроль проводиться на першому занятті за завданнями, які відповідають програмі попередньої дисципліни. Основне завдання поточного контролю – перевірка рівня підготовки студентів за визначеною темою (навчальним елементом).
5.1. Контрольні заходи включають поточний та підсумковий контроль. 5.1.1. Поточний контроль здійснюється під час проведення усіх видів навчальних занять і має на меті перевірку рівня підготовленості студента до цих занять. Форма проведення поточного контролю під час навчальних занять і система оцінювання рівня знань визначаються відповідною кафедрою (предметно-методичною комісією). Порядок і методика проведення заліків та екзаменів визначаються ВНЗ (ВВНЗ). Студент уважається допущеним до семестрового контролю (семестрового екзамену, диференційованого заліку або заліку), якщо він виконав усі види навчальної роботи, передбачені програмою військової підготовки на семестр.
5.5. Контрольні заходи для перевірки результатів опанування здобувачами матеріалу навчальних дисциплін (освітніх компонентів) - рівня набутих здобувачами ВО компетентностей, знань, умінь і навичок на кожному етапі вивчення навчальної дисципліни (освітнього компонента), а також порядок ліквідації академічних заборгованостей в Університеті реалізується відповідно до Положення про поточний, календарний та семестровий контроль результатів навчання в КПІ ім. Ігоря Сікорського.
4. Підсумковий контроль – це форма контролю засвоєння здобувачем вищої освіти теоретичного та практичного матеріалу з окремої навчальної дисципліни, що проводиться як контрольний захід. Підсумковий семестровий контроль здійснюється у формі заліку та/або екзамену. На підсумковий семестровий контроль виносяться питання, ситуаційні завдання тощо, що передбачають перевірку розуміння здобувачами вищої освіти програмного матеріалу дисципліни в цілому та рівня сформованості відповідних компетентностей після опанування курсу. Критерії оцінювання: Знання здобувачів вищої освіти оцінюються за такими критеріям
До недоліків організації сучасного контролю у вищій школі фахівці відносять: застосовування форм і методів оцінювання навчальних досягнень студентів без урахування педагогічних цілей. До недоліків організації сучасного контролю у вищій школі фахівці відносять: застосовування форм і методів оцінювання навчальних досягнень студентів без урахування педагогічних.
Положення про систему контролю за якістю навчального процесу у Центральноукраїнському національному технічному університеті розроблено відповідно до вимог законів України «Про освіту», «Про вищу освіту» від 01.07.2014 . 2. Об’єкти контролю якості освітнього процесу До об’єктів контролю якості освітнього процесу відносяться: -готовність кафедр до навчального року; -дотримання затвердженого розкладу навчальних занять науково-. 2. педагогічними працівниками університету; - якість проведення навчальних занять та контрольних заходів; - навчально-методичне забезпечення навчальних дисциплін; -дотримання затвердженого розкладу та графіку освітнього.
Контрольні заходи, що проводяться лектором на потоці і у позанавчальний час, крім загальної мети, яка переслідує об'єктивну атестацію студентів, мають дати лектору дані для оцінки рівня роботи його асистентів, які ведуть практичні, лабораторні і семінарські заняття. IV. Консультації. Інтерес до рейтингової системи в Україні у наш час обумовлений великим досвідом ВНЗ Заходу і перш за все США. ■ В американських університетах і коледжах можна виділити декілька типів (моделей) застосовуваних систем рейтингової оцінки навчальної роботи: > усі результати на етапах поточного, рубіжного і підсумкового контролю знань оцінюються у балах і підсумовуються від етапу до етапу, формуючи рейтинг студента
Навчальний процес для студентів, які навчаються без відриву від виробництва, організовується відповідно до чинних положень МОН України та положень Університету й здійснюється протягом навчального року – під час установчих сесій, у міжсесійний період і під час заліково-екзаменаційних сесій, згідно із робочим навчальним планом та графіком навчального процесу для цього напряму підготовки (спеціальності). Навчальний процес на факультеті заочного та вечірнього навчання в Університеті здійснюється у таких формах: – навчальні заняття; – самостійна робота; – індивідуальна робота; – практична підготовка; – контрольні заходи. Основними видами навчальних занять в Університеті є: – лекція
Періодичність і терміни проведення контрольних заходів визначають навчальні плани (робочі навчальні плани), а форми їх проведення – робоча програма навчальної дисципліни. Коли студент навчається за індивідуальним навчальним планом, йому може бути запропонований окремий графік проведення контрольних заходів. Екзаменаційна сесія – це період підбиття підсумків навчальної роботи студентів протягом семестру. Тривалість і терміни її проведення визначаються навчальним планом (робочим навчальним планом). Крім того, контроль, як складова навчального процесу ВНЗ, забезпечує діагностику результатів освітньої діяльності суб’єктів навчально-виховного процесу у вищій школі.
Необхідною складовою навчального процесу є перевірка й оцінювання знань вмінь та навичок учнів. На уроках сольфеджіо застосовуються різні види контролю. Попередній контроль проводиться перед вивченням нового матеріалу. Необхідною складовою навчального процесу є перевірка й оцінювання знань, вмінь та навичок учнів.
- відвідування упродовж навчального року всіх типів занять: лекції, практичні та лабораторні заняття, семінари, консультації тощо. Відвідування занять кожного НІ 111 проводяться не менше ніж один раз на навчальний рік. Висновки відвідування фіксуються в журналі контрольного та взаємного відвідування занять НІ 111; - проведення відкритих занять, які обговорюються на засіданнях кафедр чи методичних семінарах, та взаємовідвідувань (кожен НІ 111 упродовж навчального року повинен відвідати не менше одного заняття), зробити відповідні записи в журналі контрольного та взаємного відвідування занять НІ.
Організовує роботу відділення (відділу), школи, надає методичну допомогу молодим педагогічним працівникам, планує та проводить контрольні заходи школи, організовує та проводить семінарські заняття, майстер класи, відкриті уроки для викладачів відділення (відділу). У наступному пункті зазначені вимоги для присвоєння педагогічного звання «викладач-методист».
Крім того, контроль навчання студентів у вищих навчальних закладах, нині неадекватний вимогам підготовки фахівців сучасного рівня. Головний недолік очевидний – контроль не повною мірою виконує такі основні функції, як навчальну, діагностико-коригуючу, стимулюючо-мотиваційну, виховну тощо. Існуюча практика оцінювання навчальних досягнень усереднює студентів, іноді перетворює навчання в гонитву за оцінками, містить істотний елемент випадку. Отже, розробка методики контролю навчальних досягнень студентів є однією з актуальних проблем сучасної педагогічної науки.
про організацію контролю та оцінювання успішності навчання. здобувачів вищої освіти у МДУ. І. Загальні положення. 1.1. Положення про організацію контролю та оцінювання успішності навчання здобувачів вищої освіти у МДУ (далі – Положення) визначає порядок проведення поточного (тематичного, модульного) і підсумкового контролю, а також оцінювання рівня навчальних досягнень, набуття фахових компетентностей здобувачів вищої освіти (далі – ЗВО) за напрямами підготовки та спеціальностями МДУ відповідно до вимог Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи. - навчальна – для забезпечення зворотнього зв’язку у процесі засвоєння теоретичного матеріалу і його практичного застосування
Коментарі
Дописати коментар