множення і ділення раціональних чисел самостійна робота

Перевірити вміння учнів виконувати множення і ділення раціональних чисел для обчислення значень виразів, розв’язування рівнянь. Перегляд файлу. 6 клас. Самостійна робота. Тема: Множення і ділення раціональних чисел. І варіант. ІІ варіант. І. Вибери правильну відповідь: 1). 72:(-9). а) 8; б) 9; в) -8; г) -9.


2.2 Множення і ділення звичайних дробів. Самостійна робота №1. Самостійна робота №2. Самостійна робота №3. Класна робота. Контрольна робота №3 "Множення і ділення звичайних дробів". ІІІ. Відношення і пропорції. IV. Раціональні числа та дії над ними. 4.1 Раціональні числа.


Контрольна робота № 7. Тема. Множення і ділення раціональних чисел. Категория: Математика. 16.07.2015 16:01.


Контрольна робота. "Множення і ділення раціональних чисел". [ Викачати з сервера (87.1 Kb) ]. 2017-03-25, 8:35 PM. Текст контрольної роботи. 1. 2.


Самостійна робота № 16. Закони множення раціональних чисел. Варіант 1. 1. Вибравши зручний порядок дій, обчислити: а)° -5 · 49 · 4; -0,2 · 3,8 – 3,7 · (-0,2). б)* ; . в)** Розв'язати рівняння (2х + 0,2) · (х – 0,5) = 0. 2. а)° Спростити вирази: -1,2 · 3а; 2(х – 7у + 3z). Тема 17. Ділення раціональних чисел. 1. Записати пропущене на рисунку число. Конкурс 5х – 1 = 3х + 3 49. Порт 7х + 5 = 8х + 2 64. Мир 5х – 7 = 13 *. 2. Як, маючи дві посудини місткістю 5 і 9 л, набрати з-під крану 4 л води? Выбранный для просмотра документ tema_18.doc.


» Контрольні роботи 2014 н.р. » Множення і ділення раціональних чисел. Множення і ділення раціональних чисел. Варіант 1. 1. (0,5 бала) Виконати множення 1,2∙(-6). а) 7,2 б) -7,2 в) -72 г) 6,2. 2. (0,5 бала) Виконати ділення а) 4 б) -4 в) 81 г) -81. 3. (0,5 бала) Розв’язати рівняння 3х=-6,9. а) -2,3 б) 2,3 в) 0,23 г) -23. 4. (0,5 бала) Знайти квадрат числа -0,5. а) 0,25 б) -0,25 в) -1 г) 1. 5. (За кожну відповідність 0,5 бала) Установити відповідність між виразами( 1-4) і їх значеннями ( А-Д). 1) -3,4*2,1 а)10,5 2) -0,2*(-2,2) б) 3,8 3) 9,45: (-0,9) в) -7,14 4) -19: (-5) г) 0,44 д) -10,5. 6. (1. Для перегляду та скачування іншіх варіантів контрольної роботи скористайтесь кнопкою нижче. Поділитися. Скачати повністю.


Контрольна робота №8. Тема. Множення і ділення раціональних чисел. [ Викачати з сервера (75.7 Kb) ]. 09.03.2016, 22:47.


Самостійна робота з математики для 6 класу «Множення та ділення раціональних чисел» Мета: перевірити вміння застосовувати правила множення та ділення раціональних чисел. Автор: Лисенко Юлія Василівна вчитель математики КЗ "Петрівське навчально-виховне об'єднання "загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів-гімназія". Нетрадиційний урок математики в 6 класі по темі "Множення та ділення раціональних чисел". Множення раціональних чисел. Урок "Моя мандрівка". 6клас.


Самостійна робота з математики для 6 класу «Множення та ділення раціональних чисел» Мета: перевірити вміння застосовувати правила множення та ділення раціональних чисел. Автор: Лисенко Юлія Василівна вчитель математики КЗ "Петрівське навчально-виховне об'єднання "загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів-гімназія". Нетрадиційний урок математики в 6 класі по темі "Множення та ділення раціональних чисел". Множення раціональних чисел. Урок "Моя мандрівка". 6клас.


Ділення раціональних чисел. Самостійна робота. Опубліковано: vovakalynchuk Нд, 2015-06-28 12:11. Розробки уроків. Мета: ознайомити учнів з деякими властивостями ділення по відношенню до множення та додавання раціональних чисел, вдосконалити вміння використовувати сумісні арифметичні дії із раціональними числами; здійснити діагностику засвоєних знань та вироблених у ході вивчення теми «Ділення» вмінь. Автор: Калинчук В.В.


Множення раціональних чисел. Варіант І Варіант ІІ. Тест № 27. Множення раціональних чисел. Варіант І Варіант ІІ. Тест № 28. Ділення раціональних чисел. Варіант І Варіант ІІ Варіант ІІІ Варіант ІV. Тест № 29. Самостійна робота № 9. Варіант І Варіант ІІ Варіант ІІІ. Контрольна робота № 9. Варіант І Варіант ІІ Варіант ІІІ Варіант ІV. Тест № 31.


@ Якщо правила ділення раціональних чисел та їх використання сумісно з іншими правилами арифметичних дій із раціональними числами опрацьовані на достатньому рівні, то основною дидактичною метою цього уроку є систематизація знань учнів (вони мають їх на інтуїтивному рівні) про деякі властивості ділення та вироблення вмінь свідомого використання цих правил для спрощення обчислень. Після виконання усних вправ узагальнюємо висновки, а саме: з правил дій зі звичайними дробами та еквівалентності дій ділення та дробу, чисельник яких є діленим, а знаменник — дільником, випливає, що . @ Обсяг самостійної роботи можна скоротити залежно від часу та рівня підготовки класу. Варіант 1.


План-конспект уроку, мета якого – удосконалити вміння застосовувати множення і ділення раціональних чисел до розв’язування вправ; узагальнити й систематизувати знання з теми; використовувати міжпредметні зв’язки; розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять; пізнавальну активність учнів, творчі здібності, навички самостійної роботи; математичне мислення, культуру математичного мовлення; виховувати інтерес до математики, охайність, культуру математичного запису; виховувати почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідної держави, історією України, її символами й видатними людьми.


Мета: встановити рівень засвоєння програмних знань та вмінь, набутих учнями протягом вивчення теми «Множення та ділення раціональних чисел». Тип уроку: перевірка і корекція знань, умінь та навичок. Завантажити: Тема. Множення і ділення раціональних чисел. (6 клас. Математика) (Розмір: 25.8 KB, Завантажень: 1042). Мета: встановити рівень засвоєння програмних знань та вмінь, набутих учнями протягом вивчення теми «Множення та ділення раціональних чисел». Тип уроку: перевірка і корекція знань, умінь та навичок. Завантажити: Тема. Множення і ділення раціональних чисел.


Ділення раціональних чисел Арифметика – наче вхідна брама до всіх наук, бо без її пізнання ніхто не може зробити кроку до «храму науки» – ці слова належать Феофану Прокоповичу. Висока якість уроку – це насамперед його результативність у досягненні навчальної і розвивальної мети. Викликати інтерес, бажання навчатися, розвивати мислення, активізувати роботу думки – така мета ставиться на кожному уроці. Оскільки основною формою навчання залишається урок, то наведемо приклади засобів підвищення його ефективності. У 5–6 класах найчастіше розпочинається урок з усної лічби.


Степінь натурального числа. Ділення з остачеюВаріант 1 Завдання 1. Обчисли 231 36. А. 7316. Тематична контрольна робота № 2. Множення і ділення натуральних чисел. Степінь натурального числа. Ділення з остачею. Варіант 1. Завдання 1. Обчисли 231 • 36.


Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки уроків математики у 2-му класі Нової української школи. Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров'язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища - Розробки уроків НУШ - Математика 2 клас Частина 2 до підручника С. О. Скворцової - Ур.


Понеділок – зустріч Масляної (Масниці, Масляниці, сирного тижня). В понеділок лаштували веселі гойдалки, крижані спуски на санчатах. Вівторок. Всі виходили на вулицю, де влаштовували веселі забави. Забави тривали увесь день. У вівторок ходять у гості, парубки виглядають наречених, а дівчата – своїх суджених. Розв'язавши вправи, ви дізнаєтесь як називали понеділок і вівторок..…

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

решебник enter a new world

гдз market leader intermediate

новая зямля якуб колас краткое содержание