конспект уроку біології 9 клас клітинне дихання
Ознайомити з особливостями клітинного дихання, біохімічними механізмами дихання; розкрити значення клітинного дихання для живих організмів та його планетарну роль; розвивати пам’ять, увагу, творче мислення, мову, уміння порівнювати, аналізувати й узагальнювати інформацію, робити логічні висновки. Посада: вчитель біології. Місце роботи: Андріївська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1. Оцініть публікацію
Конспект на урок Біологія скачати. Біохімічні механізми дихання. Мета: розглянути основний механізм процесу дихання; розвивати вміння порівнювати різні типи дихання; вміння висловлювати свої думки, аналізувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, розв’язувати задачі, робити висновки; формувати в учнів свідомого і відповідального ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих, навичок безпечної поведінки. Клітинне дихання (окисне фосфорилювання) відбувається в мітохондріях.
Мета: розглянути основний механізм процесу дихання; розвивати вміння порівнювати різні типи дихання; вміння висловлювати свої думки, аналізувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, розв’язувати задачі, робити висновки; формувати в учнів свідомого і відповідального ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих, навичок безпечної поведінки.
Містить розробки всіх уроків з біології для 9 класу. Метою посібника є методична підтримка вчителя під час підготовки до уроків - Біологія 9 клас - Розробки уроків до підручника К.М. Задорожного - Клітинне дихання. Біохімічні механізми дихання - Принципи функціонування клітини. Принципи функціонування клітини Клітинне дихання. Біохімічні механізми дихання.
Инфоурок › Биология ›Конспекты›Урок біології 9 клас Значення дихання. Будова і функції органів дихання. Урок біології 9 клас Значення дихання. Будова і функції органів дихання. Скачать материал. Мета уроку: сформувати в учнів знання про значення дихання як процесу, необхідного для життєдіяльності організму людини, ускладнення в будові органів дихання хордових тварин; розвивати критичне мислення, уміння аналізувати, порівнювати, обґрунтовувати взаємозв’язок будови і функції; виховувати уважність, допитливість, здійснювати гігієнічне виховання. Внутрішнє (клітинне, тканинне) дихання. Використання кисню клітинами тіла для окисних процесів із виділенням енергії. Проблемне питання.
Цілі уроку: освітня: розглянути особливості механізмів процесів дихання, їхнє значення для життєдіяльності живих організмів; розвивальна: розвивати вміння логічно мислити та знаходити зв’язки між ефективністю біологічних процесів та умовами їх перебігу; виховна: виховувати розуміння єдності всіх біологічних процесів у живих організ- мах і важливості цих процесів для існування життя. Обладнання й матеріали: таблиці «Будова рослинної клітини», «Будова тваринної клітини», «Будова мітохондрії». Базові поняття й терміни: обмін речовин, метаболізм, енергетичний обмін, метаболічні реакції, клітинне д.
Будова й функції органів дихання. Цілі уроку: ознайомити учнів зі значенням дихання як процесу, необхідного для життя, розглянути органи дихання, показати взаємозв’язок їх будови з функціями, що. виконуються. Обладнання й матеріали: таблиці із зображеннями органів дихання різних хребетних, таблиця «Органи дихання», моделі гортані й легень, діафільм «Будова й робота органів дихання».
Цикл уроків з розділу «Біологія людини» у 9 класі на тему «Дихання» розроблено згідно з Програмою з біології для 7 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, що затверджена Міністерством освіти і науки України 2005 року. Запропонована методична розробка уроків теми «Дихання» відповідає підручнику С.В.Страшко, Л.Г.Горяна, В.І.Білик, «Біологія людини», 9клас – К.: «Грамота» 2009рік. На розгляд теми програмою заплановано 5 годин, одна година додається з резервного часу. Клітинне дихання- біохімічний процес, який полягає в окисненні вуглеводів, жирів, білків із виділенням енергії. Відбувається в мітохондріях. Порушення клітинного дихання (дихальних ферментів). ІV. Узагальнення знань учнів.
Він включає систему уроків з теми «Дихання» у відповідності до нової навчальної програми. Розробка циклу уроків на заявлену тему в 9 класі. Даний методичний посібник пропонується вчителям, які працюють за підручником «Біологія 9 клас», автори Н. Ю. Матяш, М. Н. Шабатура, Київ, видавництво «Ґенеза», 2009. Він включає систему уроків з теми «Дихання» у відповідності до нової навчальної програми. Цикл уроків з теми «Дихання» з біології для 9 класу. Завантажити Broshura.zip (206.34 Кб.) Формат файлу: .zip. Оцініть публікацію. Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 9 оцінок. Автор: Прожога Валентина Миколаївна Посада: учитель біології. Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних .
Конспекти. Презентації. Планування. Біохімічні механізми дихання. 26 будова й функції мітохондрій. клітинне дихання. from ДПТНЗ "Камінь-Каширське ВПУ". Категорія: Презентації біологія 9 клас нова програма | Додав: AllaM | Теги: Переглядів: 5327 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0. Всього коментарів: 0. Навчальні програми. Написання довідок. Аналіз уроку. Довідники для завуча. Внутрішкільний контроль.
Освітня мета: пояснити механізм дихання, сформувати поняття нервової і гуморальної регуляції дихання, їх взаємозв’язок, розкрити роль дихального центру в ритмічному чергуванні вдиху і видиху, значення дихальних рефлексів, суть і способи вимірювання життєвої ємності легень. Основні поняття і терміни: дихальні рухи, вдих і видих, життєва ємність легень, нервова регуляція, гуморальна регуляція, дихальний цикл, дихальні рефлекси, дихальний центр, плевральна порожнина, плевра, легенева плевра. Обладнання: спірометр, таблиці «Органи дихання», «Дихальні рухи». Структура уроку, основний зміст і методи.
Цикл уроків з розділу «Біологія людини» у 9 класі на тему «Дихання» розроблено згідно з Програмою з біології для 7 - 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, що затверджена Міністерством освіти і науки України 2005 року. Запропонована методична розробка уроків теми «Дихання» відповідає підручнику С.В.Страшко, Л.Г.Горяна, В.І.Білик, «Біологія людини», 9клас - К.: «Грамота» 2009рік. На розгляд теми програмою заплановано 5 годин, одна година додається з резервного часу. У розробці тема висвітлюється у шости уроках. Клітинне дихання ( розповідь з елементами бесіди ). Клітинне дихання- біохімічний процес, який полягає в окисненні вуглеводів, жирів, білків із виділенням енергії. Відбувається в мітохондріях. Нікотин.
Безкисневий (анаеробний) етап відбувається в гіалоплазмі. На цьому етапі прості органічні сполуки, які утворилися на попередньому етапі, зазнають подальшого розщеплення без участі кисню. Найважливішим на цьому етапі в клітинах є гліколіз - розщеплення молекул глюкози. Енергетичний ефект цього процесу кДж (80 кДж - на АТФ).
Будова і функції органів дихання Мета уроку: сформувати в учнів знання про значення дихання як процесу, необхідного для життєдіяльності організму людини, ускладнення в будові органів дихання хордових тварин; розвивати критичне мислення, уміння аналізувати, порівнювати, обґрунтовувати взаємозв’язок будови і функції; виховувати уважність, допитливість, здійснювати гігієнічне виховання. Очікувані результати: учні називають функції органів дихання; учні розпізнають органи дихання на малюнках; учні характеризують процеси дихання, будову і функції органів дихання, відмінності легеневого і тканинного.
ВИВЧЕННЯ БІОЛОГІЇ 9 клас. Конспекти уроків. Тернопіль навчальна книга — богдан. УДК 371.32:581 ББК 74.262.8. О 54. Серію «Бібліотека вчителя» засновано 2007 р. Олійник І.В. О 54 Вивчення біології : 9 кл. : конспекти уроків / І.В. Олій-. ник, О.В. Турчин, В.П. Стахурська. — Тернопіль : На-вчальна книга — Богдан, 2018. — 224 с. — (Серія «Бібліо-тека вчителя»). ISBN 978-966-10-1765-7 (серії) ISBN 978-966-10-5001-2. Клітинна мембрана, її будова та функції. 12. Цитоплазма та основні клітинні органели. Гіалоплазма. Немембранні органели, їх будова та функції. 20. Біохімічні механізми дихання. Біологічне значення гліколізу та аеробного дихання. 21. Фотосинтез. Базові принципи фотосинтезу.
Тема: "ДИХАННЯ". Дихальна система забезпечує організм людини киснем. Використовуючи кисень, клітини можуть одержувати з органічних речовин набагато більше енергії для своєї життєдіяльності. Окрім того, через дихальну систему з організму виводяться газуваті продукти обміну речовин. Основним органом дихання людини є легені, куди повітря потрапляє через інші органи дихальної системи — носову порожнину, гортань, трахею та бронхи. Газообмін у легенях відбувається у спеціальних пухирцях — альвеолах. Надходження повітря до органів дихальної системи і виведення його здійснюється за участю мі.
Схожі публікації. Конспект з біології у 9 класі з теми «Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихання». Дихання. Структурований матеріал до уроку біології в 10 класі на тему "Мітоходрії.Клітинне дихання". Екологічні проблеми і шляхи їх подолання. Отримати сертифікат.
Зміст статті. Клітинне дихання відноситься до процесів асиміляції або дисиміляції? Чому? Що являє собою процес клітинного дихання? Звідки береться енергія для синтезу АТФ в процесі клітинного дихання? Перерахуйте етапи клітинного дихання. Які з них супроводжуються синтезом АТФ? Яка кількість АТФ (у розрахунку на 1 моль глюкози) може утворитися в ході кожного етапу? Де здійснюється гліколіз? Які речовини необхідні для протікання гліколізу? Які кінцеві продукти при цьому утворюються? У яких органелах відбувається кисневий етап клітинного дихання? Які речовини вступають в цей етап? Які продукти у.
Ця презентація складена для проведення уроків біології в 9 класі, містить німі малюнки, ключові визнаення, завдання для роботи з навчальним матеріалом протягом уроку. Будова органів дихання презентация к уроку по биологии (9 класс) на тему. Опубликовано 09.08.2014 - 19:39 - Цапко Юлия Васильевна. Ця презентація складена для проведення уроків біології в 9 класі, містить німі малюнки, ключові визнаення, завдання для роботи з навчальним матеріалом протягом уроку. Скачать: Вложение. Размер. dikhalna_sistema_lyudini.rar. 2.9 МБ. Подписи к слайдам: Будова органів дихання.
Коментарі
Дописати коментар