технологія ручної обробки деревини 7 клас
Трудове навчання (для хлопців). 7 клас. Терещук. Розділ 3. Основи техніки, технологій і проектування. § 9. Сучасні методи обробки деревини. Пригадай. Які машини для обробки деревини ти знаєш? У чому їх переваги і недоліки? Які методи і прийоми обробки деревини використовують сьогодні. Незважаючи на велике розмаїття виробів із деревини та можливі варіанти їх конструкцій, технологія виготовлення, тобто обробки деревини, має певні закономірності, які втілені в узагальнених технологічних процесах - розпилюванні, струганні, свердлінні, точінні, шліфуванні тощо. Зазначені основні процеси обробки д.
У даній роботі досліджено теоретичні засади реалізації методики проведення занять засобами технології ручної обробки деревини з учнями закладу середньої освіти та розробили методичні розробки щодо їх реалізації, складено календарно-тематичне планування, матриці, на підставі чого було розроблено план-конспект уроку до проєкту «Корпус флеш накопичувача» з учнями 7 класу в процесі проектно-технологічної діяльності.
1.2 Технологія ручної обробки деревинних конструкційних матеріалів пилянням Широке використання деревини, як конструкційного матеріалу зумовлене її унікальними властивостями. Деревина є досить легкою, порівняно м’якою, і тому є досить легкою в обробці. Інші методичні матеріали на урок Трудове навчання скачати.
Технології обробки деревини, металу та інше. Столярна справа. Слюсарна справа. Технологія оздоблення виробів інкрустацією. Технологія оздоблення виробів інтарсією. Малюнки та ескізи для випалювання. Ретро авто. Каталог статей. Головна » Статті » Об'єкти праці » 7 клас. Технологія виготовлення виробів із деревини (з використанням ручних способів обробки). Підставки під гаряче. 1. 2. 3. 4. 5.
за варіативним модулем «Технологія обробки деревини». на прикладі виконання проекту. «Виготовлення візитівки». Профорієнтація: технолог з обробки деревини. Об'єкт праці: візитівка. Обладнання: зразки візитівок, дошки (чорнові заготовки для виробів), лінійки, штангенциркулі. Для різання деревини застосовують багато різноманітних ручних різальних інструментів: пилки (лучкові), ножівки звичайні та викружні, рубанки, напівфуганки та фуганки, долото, стамески, ножі, свердла. Пиляння прямолінійних контурів на заготовках з фанери й ДВП виконують столярними ножівками з дрібними зубами, а пиляння криволінійних контурів – викружними пилками (лобзиком, якщо товщина фанери не перевищує 5 мм).
Проект «Ключниця». Технологія основна: «Технологія ручної обробки деревини». Організаційно-підготовчий етап виконання проекту. 1. Спираючись на власні знання та опитування друзів і знайомих, досліди необхідність в твоєму виробі . Дайте відповіді на запитання та запишіть їх у зошит. Чому саме цей проект обрали? Для кого або для чого я буду виконувати цей проект? Яким буде мій виріб? (сформулюй декілька вимог до майбутнього виробу). 2. Спробуй намалювати у зошиті свій майбутній виріб з допомогою методів проектування, з якими ти ознайомився у минулі роки (фантазування, біоніки) та на попередньому.
Художня обробка деревини — презентація з будь-якого предмету на порталі GDZ4YOU — з нами вчитись дійсно легко, відчуй це! . Презентація«художня обробка деревини» Робота учня 10-А класу Міщенка Сергія. Слайд #2. Художня обробка деревини Худо́жня обро́бка деревини́ — найдавніший вид декоративно-прикладного мистецтва, виготовлення оригінальних виробів з дерева різноманітного функціонального призначення. Раніше бондарі користувалися простими інструментами: сокирою, ручною пилою, двохручним ножем (теслом), циркулем та ін. Крім бочок і діжок, здавна виготовляли барила, цеберки, коновки, скіпці, маснички та ін.
Вивченню різноманітних технологій обробки деревини (ручна, ме-ханічна, художня тощо) в шкільній програмі з трудового навчання відведено значну кількість годин. Але для того, щоб учні не вва-жали деревину «головним» (серед інших) видом конструкційних. 22 Усі уроки трудового навчання. 7 клас. Блок 1. Інваріантна складова. матеріалів, рекомендуємо для повторення вивченого в попередніх класах дати короткі теоретичні відомості про інші поширені види конструкційних матеріалів зі стислим описом і характеристикою. Таке устаткування є на будь-якому підприємстві з обробки деревини. Людина цієї професії повинна вміти з допомогою пилорами ви-конати первинну обробку деревини твердої або м’якої породи.
Технологія обробки деревини. Завантажити презентацію. Презентація по слайдам: Слайд 1. Технологія обробки деревини. Слайд 2. Фізико-механічні властивості деревини. Слайд 3. Мета та обладнання: Цілі: Ознайомитися з основними властивостями деревини; Навчитися визначати щільність і вологість деревини; Слайд 4. Властивості деревини Фізичні Механічні відмінні сторони матеріалів, які проявляються у здатності чинити опір дії зовнішніх механічних сил. (міцність, твердість, пружність) відмінні сторони які проявляються при взаємодії їх з навколишнім середовищем. (колір, запах, щільність, вологість, блиск, тепло-звуко електропровідність).
Про матеріал Мета: Навчальна: ознайомити учнів з прийомами стругання деревини, та інструментами (рубанок, шерхебель); ознайомити учнів з ножівкою для поперечного і поздовжнього пиляння деревини, їх будовами та відмінностями зубів за формою; прийомами розведення і заточування зубів ножівки; прийомам пиляння; припусками на пиляння. Виховна: оиховувати в учнів естетичний смак, культуру праці, бережливе ставлення до інструментів та […]
СУЧАСНІ МЕТОДИ ОБРОБКИ ДЕРЕВИНИ - ОСНОВИ ТЕХНІКИ, ТЕХНОЛОГІЙ І ПРОЕКТУВАННЯ - Трудове навчання (для хлопців) - 7 клас розробки укроків - Б. М. Терещук, С. М. Дятленко, В. М. Гащак, Р. М. Лещук - ЗА НОВОЮ ПРОГРАМОЮ - КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ - РОЗРОБКИ УРОКІВ - МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ - ВІДПОВІДІ ДО ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ І КРОСВОРДІВ РОБОЧОГО ЗОШИТА. Трудове навчання (для хлопців) - 7 клас розробки укроків - Б. М. Терещук, С. М. Дятленко, В. М. Гащак, Р. М. Лещук. Розділ 3. ОСНОВИ ТЕХНІКИ, ТЕХНОЛОГІЙ І ПРОЕКТУВАННЯ. Тема: СУЧАСНІ МЕТОДИ ОБРОБКИ ДЕРЕВИНИ.
1. Електрифікований ручний інструмент. 2. Сучасні технології обробки деревини. 3. Безвідходне виробництво. V. Лабораторно-практична робота Ознайомлення з інструкціями користувача побутових або професійних електроінструментів. Запитання до класу: Чи завжди потрібно та доцільно використовувати деревообробні верстати під час виготовлення виробів з деревини? Учні по черзі висловлюють свої міркування (прийом «Мікрофон»). Учитель узагальнює відповіді учнів та підводить їх до висновку, що використання деревообробних верстатів виправдане лише тоді, коли необхідно виконати великий обсяг робіт, виготовити значну кількість виробів.
Новий зміст і структура трудового навчання в 5 – 9 класах потребує певного переосмислення організації та методики занять стосовно проектно-технологічного підходу. На зміну традиційним спареним урокам, розрахованим на 90 хв, з 2005/06 навчального року в 5 класі, а з 2006/07 навчального року в 6 класі, проводиться один урок тривалістю 45 хв. У зв'язку з цим часто виникають зауваження, що не потрібно відводити переважну більшість годин на обробку деревини вручну, що учні повинні в основному працювати на верстатах, тому що порушуватиметься принцип політехнізму. Однак, такі професії, як столяр-ремонтник, столяр-складальник вимагають навиків ручної обробки.
Які методи і прийоми обробки деревини використовують сьогодні Незважаючи на велике розмаїття виробів із деревини та можливі варіанти їх конструкцій, технологія виготовлення, тобто обробки деревини, має певні закономірності, які втілені в узагальнених технологічних процесах - розпилюванні, струганні, свердлінні, точінні, шліфуванні тощо. Зазначені основні процеси обробки деревини залишаються незмінними вже тривалий час. Іншими стали хіба що способи і методи обробки деревини: на зміну ручним прийшли механічні засоби виробництва. З'явилися інструменти для.
Технологія обробки деревини. Тестові завдання. 7—9-ті класи. Facebook. Тестові завдання доцільно використовувати для тематичного оцінювання учнів, для виявлення рівня їхніх знань під час вивчення технологій ручної та механічної обробок деревини, та під час виготовлення виробів із неї. Тестові завдання. Розділ І. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки. Деревина як конструкційний матеріал. 1. Один із найпоширеніших природних матеріалів, який використовують у різних галузях промисловості: 2. Круглі лісоматеріали, які використовують цілими або як сировину для пиломатеріалів: .
Основні операції з обробки деревини. ВСТУП. Історія нашого народу має вікові традиції застосування деревини як в архітектурі, так і в оформленні інтер'єрів, виготовленні меблів та інших побутових виробів. Це дає змогу глибше пізнати обробні властивості деревини, порівняти трудність ручної обробки з обробкою на сучасних високопродуктивних верстатах та верстатних лініях. Робоче місце — це частина площі цеху, на якій розміщені верстат, різноманітні пристрої та інструменти. Раціональна організація робочого місця дає можливість підвищити продуктивність праці робітника, поліпшує якість продукції, зменшує небезпечність роботи.
Тестові завдання з розділу «ТЕХНОЛОГІЯ ОБРОБКИ ДЕРЕВИНИ». 1. Який технологічний процес відбувається під час складання виробу? а. з’єднання деталей цвяхами; б. з’єднання деталей у виріб; в. з’єднання деталей шурупами; г. з’єднання деталей будь – яким способом; д. правильної відповіді немає. 2. У скільки разів має бути більшою довжина цвяхів для з’єднання деталей із деревини за товщину деталей, що прибивається? а. у 5 – 6 разів; б. у 2 – 4 рази; в. у 6 – 7 разів. 3. Яким інструментом розмічають коло? а. циркулем; б. рейсмусом; в. кутником; г. лінійкою; д. будь – яким. 4. 4. За якої вологості мож.
Коментарі
Дописати коментар